zaterdag 2 juni 2012

nieuwe winkel, nieuwekansen!

Wat is er een hoop gebeurd na mijn laatste bericht! DE winkel in Brummen is inmiddels gesloten en de nieuwe, grote winkel in Drempt geopend. Heerlijk die ruimte! Nu kan ik lekker inrichten en alles neerzetten wat we in de loop van de tijd verzameld hebben. Dankzij Jeanette van http://onshuus.blogspot.nl/ ben ik ook weer enthousiast geworden over het bloggen. Ik heb me dan ook voorgenomen om lekker te gaan schrijven over onze winkel, de dingen die we meemaken etc. Een nieuwe frisse start in een nieuwe frisse winkel!

2 opmerkingen:

  1. Binnenkort kom ik een keer aan.
    Ik ben zeer benieuwd, jammer dat het voor ons zo'n eind rijden is.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit hoor!!...liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen