zondag 10 juni 2012

Bloemen uit eigen tuin

Hier kan ik zo blij van worden! Bloemetjes plukken in eigen tuin! Die kleuren en geuren, ik vind ze prachtig! En daar zijn oude theepotten zo mooi voor! Van kleins af aan is dit wel mijn favoriete bezigheid. Vroeger ging ik ook de deuren langs met zelf geplukte bosjes bloemen. Die verkocht ik dan voor 50 cent. Alles in een mandje in natte kranten gewikkeld. Ik kan er ook nooit toe komen om een bos bloemen weg te doen. Het laatste bloemetjes die nog een beetje toonbaar is, komt dan nog in een klein vaasje/eierdopje/melkkannetje etc. Mijn tuin is dan ook goed voorzien van vrouwenmantel, lupine, hortensia, lavendel, kattenkruid etc. Heerlijk!

2 opmerkingen:

  1. Hoi, mooie bloemtjes hoor! Ik wil jullie veel succes wensen met de nieuwe winkel en ik hoop dat het geweldig gaat lopen! Ik ga je blog volgen en lieve groetjes van Linda Lentjes www.villavica.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat heb ik nou ook.
    De foto's staan op mijn blog, vooral veel vrouwenmantel.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen