vrijdag 25 juni 2010

De eerste keer....


Wees gerust, ik heb het alleen maar over het opstarten van dit blog!
Al een tijdje volg ik vele prachtige woonblogs in Nederland en daarbuiten. Vol bewondering kijk ik dan naar alle prachtige foto's van huizen, creaties, bloemen en tuinen. Ik word er altijd een beetje stil van.
Hoe krijgen ze het toch voor elkaar om zoveel moois bij elkaar te brengen!
Ook ik onderneem menige poging om net dat juiste licht te vangen en net die ene bloem te 'tekenen'.
Maar helaas meent de schaduw altijd de verkeerde kant te moeten kiezen, vinden mijn kinderen speelgoed en tekeningen toch altijd leuker dan die mooie rustige muur in de slaapkamer en willen de bloemen niet altijd doen wat ik wil...
Maar ook deze simpele ziel is overstag en heeft een eerste poging ondernomen.
Want het lijkt me zo leuk om schrijven te combineren met mijn grootste hobby: Wonen en gezelligheid!
Dus een nieuwe start, een nieuwe uitdaging, we gaan ervoor!
groetjes Inez

5 opmerkingen:

  1. Was even op visite op je blog.Ziet er leuk uit.Veel blogplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad leuk, om dit met elkaar te delen, en alle leuke verhaaltjes te mogen lezen, en prachtige foto's te kunnen bewonderen.
    Heel veel blogplezier, en ben benieuwd naar alle verhaaltjes en foto's.
    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé leuk ik heb je gevonden.
    Ik weet niet hoe je aan deze achtergrond komt maar wat leuk.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er inderdaad gezellig uit...kom binnenkort eens aan.Zijn er nog dagen dat je dicht zit vanwege de zomervakantie?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey wat leuk dat je nu ook vermeld staat op de
    site van ariadne at home.
    Maar ja ik ken jouw toko, en webtoko al.
    Het blijft leuk.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen